Jul 15, 2008

妹妹。有你真好!

Photobucket

昨晚妹妹带来酿好了的黄梨酵素给我品尝。

我 很 感 动!

说起这个妹妹,就会让我觉得很骄傲。

她人真好!
她有一颗善良的心,时常帮助人。
她的想法正确,不会太极端。
她有高尚的思想,没有私心,公平的对待每个人。
她有一颗大爱的心,像个小天使般。

想起小时......
我和她的感情很差,时常欺负她,甚至忘了她的存在。
不知她受过的委曲有多少?
不知她受伤的程度有多深?
也不知原来她可以那么宽容的不计较!
可能这就是所谓的 姐 妹 情 缘 吧!
虹,有你真好!

祝 福 你 有 个 好 归 属 。

21 comments:

娃娃 said...

喔~~ 虹表姐真滴是个'小天使'哦~~ ^^
不过偶说霓表姐吖, 你真的很用力在推销虹表姐耶!!
呵 啊 呵 啊~~~ 真的很大很大力哟!!
哈哈!!
偶坐到沙发了吗??

杨 霓 said...

会很大粒吗?我已经放很小粒的字哦!
看到啊!死了!要delete 吗?

yoyo said...

天使:姐,有你...也....真好!>o< 愛妳唷!
ok...快點去做kimchi給天使享用享用^.^

娃娃 said...

表姐表姐真聪明
装傻扮叻她最行
怕死妹妹嫁不去
势必把她销出去
偶说表姐啊你嘛省省力
小天使她呀无人能比
内外兼具真美丽
迟早一定嫁得去嫁得去!!

杨 霓 said...

盈表妹,
你的留言再次给了我很大的“惊喜“
(汗颜中)
果然是我们家族里“金搞踏撤“的一位。
我得叫和你很和拍的表姐夫“出招“了!

Vivian Ng said...

你们的感情都好好哦~~~

娃娃 said...

偶来接招也~~~ 噫? 表姐夫呢? 连影都冇隻...

杨 霓 said...

你表姐夫很忙,忙着安华的鸡奸案,忙着为安华辩护。

Anonymous said...

盈盈表妹真RenSi
留言重要来作诗
姐夫忙到未呵屎
重要同你来对诗
快快作完呢首诗
跑去厕所呵嘟屎呵嘟屎

p/s:请用广东话念。

娃娃 said...

我来也, 回你一首广东诗哦!!

表姐夫我嚟话你知
其实我并唔系有意
鬼叫表姐佢咁兰屎
讲三讲四佢扮无知
逼我出招搞到吟诗
冇理由俾佢笑我屎
你好快啲疴完嘟屎
将佢好好地安置
不再沉迷鸡奸事件
对屋企人都有好处
老婆仔女对你支持
yoyo同我都系你fans呀你fans!!!

嘻嘻!!

Anonymous said...

好诗好诗
果然系首好诗

疴屎疴屎
我已经疴完屎

兰屎兰屎
你我都好兰屎

好屎好屎
表姐笑到赖屎

娃娃 said...

多谢多谢!!
你仲唔快啲帮佢抹屎??!!!!

Anonymous said...

客气客气!!
我真系唔去闻佢既烂臭屎!!!!!!

娃娃 said...

佢将你赞到天上有地下冇
俾個良心你当狗吠
冇天理!! 冇天理啊!!
偶像, 你醒吓喇~~

Anonymous said...

表姐既屎真系臭
姐夫既屎亦会臭
人人既屎都系臭
无通表妹既屎唔会臭咩 唔 会 臭 ?

杨 霓 said...

表妹表妹你快认输,
如果唔系搞到你半夜都要咪书!

娃娃 said...

我冇话过我啲屎唔臭
但系屎未必一定系臭
视乎你摆mat嘢落口
经过消化变咗几舊
表姐叫我唔好同你斗
我唯有系呢度收手
表姐夫你都抖一抖
如果唔系面皮会皱一皱 皱一皱~~

Anonymous said...

既然表妹你话唔要斗
姐夫其实都要抖一抖
如果你我继续再嚟斗
唔知斗到几时可以抖 可以抖

娃娃 said...

早抖!!

李逸迷 said...

好诗好诗真好诗。。
全家大小爱玩屎。。
笑到林伯就要死。。
惊醒老婆和孩子。。
吊我笑声似白痴。。似~白~痴!

杨 霓 said...

好诗好诗
果然识赖屎!